Ceritera ku..

Wednesday, August 25, 2010

Surat 1 : kepada bestfriend saya..=)

kepada sahabatku,

saya dah kenal awak dah hampir 4 tahun.. saya tahu persahabatan kita memang lain sikit dari orang lain.. selalunya memang asyik "gaduh"... jarang jumpa dan jarang berborak.. tapi kalau dah jumpa, ada saja benda tak kena.. tapi itu semua tak kisah... awak suka dengar saya bercerita, walaupun cerita saya kadang-kadang tak masuk akal.. tapi awak tetap suka dengar.. dan kadang-kadang hampir setiap hari nak dengar cerita dari saya....

bila saya ada masalah, awaklah tempat saya luahkan..walaupun awak cuma mendengar, itu pun cukup bagi saya... awak juga suka kacau saya, terutamanya hal-hal kucing...sebab awak memang tahu saya geli dengan kucing...

satu lagi, walaupun selalunya awak sensitif tapi hati tetap ada "taman"..hehehe.... saya tahu sekarang jarang sangat kita dapat berjumpa sebab masing-masing sibuk sangat dengan persediaan SPM, lagi-lagi kita tak sama kelas.. tapi saya tak pernah lupakan awak..coz ur my BESTFRIEND..hehe..

Awak adalah sebahagian daripada hidup saya, jadi jangan lepaskan persahabatan ini.. awak terima saya seadanya, awak terima kelemahan saya, awak sentiasa maafkan saya...terima kasih awak.. Tahun ni, kita berjuang habis-habisan dalam SPM tahun ini k... caiyok x2..

I Love You and always LOVE you..mmuahh...hihi...

yang benar..
(>,<)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...