Ceritera ku..

Monday, November 15, 2010

CAYAK SIK?????????...!!!!!!!!!!

CAYAK X????

Selama aku bersekolah kat sekolah aku..

Aku tak pernah tak suka sesiapa..

Adalaa..tapii untuk certain perkara je,lepas tu dah lupa…

Tapi yang satu ni kenapa laa aku pandai bengang aahhhh….

Hari yang cerah jadi gelap dalam 10 minit (agak2 je aaa) disebabkan satu nama yang aku tak suka nak dengar..

Cun-cun aku ambik sijil, cun-cun jugak la nama tuh yang tersalah sebut…

HAIYAAAAA……..rasa nak karate kid la budak tuh…

Dah la jadi dummy pun suk ati…

Ishhh..

Budak tuh..budak tuh…ishhhh….

Hipokrit larrr…pandai bodek cikgu engkau ekkkkk…

Dari awal tahun lagi kau aaaa…..

X pernah aku tengok orang yang terlalu pandai bodek cikgu sebab kepentingan diri sendiri…

AIYOOO…

Orang itu…aiyooo….

F.A

p/s:

buat hazira..minta maaf menggoncang

badan yang memang dah sedia ada goncang..hehe…

bagi kawan-kawan yang tahu hal nih,sorry..

mek saja post..geram ngan miak yaa..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...