Ceritera ku..

Monday, November 22, 2010

Lepas or melepas..haha...

Jam…1:30 pagi…

* Hye….=)

* Sudah lama agaknya saya tak bercerita aka blogging…hehe..

* Nak kata busy dengan persiapan SPM..sudah semestinya…

* Tapi dua tiga hari yang lalu sibuk juga kemas barang, masuk barang dalam kotak, “baling” dalam lori dan sebagainya…

* PENAT sangat…(tapi yang lain lagi penat kot,hehehe)

* Huuuu…tak ada barang sangat dah kat rumah nih..yang tinggal cuma meja dan buku-buku yang perlu untuk baca-baca time minggu SPM…

* Semua tido kat atas lantai beralaskan tilam tanpa katil..hehe..

* Dalam bilik, siap dapat main roller skate lagi..ngeh3…

* SPM tinggal beberapa jam lagi…

* Seram sejuk dibuatnya…


* Hari ni keluar dengan adik-beradik tanpa ibu bapa..hehe..

* Mula-mula kite orang pergi beli kudapan, then pegi Waterfront…

* Best gilerrr…

* Macam-macam karenah keluar…haha…

* (tapi dalam kepala tetap terngiang-ngiang perkataan SPM!!!,huuu…seram!!)


tengok orang kayuh sampan







promote MILO kejap!













hanya 18 tahun saja boleh tengok..haha











dari kiri:(gambar kat dinding):kancil,kura-kura,arnab, dan beruk..haha..









* Then, kite orang pergi wisma hopoh…jalan-jalan tengok barang…

* Lepas tuh, destinasi terakhir…

* Wisma Satok…

* Saya pergi tukar bateri jam…kakak pergi cuci gambar..dia dan bazilah sempat juga beli kasut…(makin hari nak pindah,makin banyak barang dibeli,hehe)…

* Lepas tu..balik…

* Tengok Datuk Lee Chong Wei main badminton…

* Sayangnya dia kalah, tapi perlawanannya memang hebat..

* Macam koo ken kiat dan tan bong heong jugak..hiiii…

* Macam-macam bunyi kat rumah tengok perlawanan..

* Siap ada orang kena tumbuk pulak tuh sebab geram..hahaha…

* Ok lah…nanti ada masa sambung balik…hehehehe..


p/s: Untuk sahabat-sahabat, selamat berjuang dan

saya sayang kamu semua…hii…=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...