Ceritera ku..

Saturday, November 6, 2010

Surat 5 : impian saya

pertama..

yang ni dikira impian jugak kot..haha..

nak keluar dengan kawan-kawan sebelum saya pindah..

saya perlu dua hari..

-sehari dengan my bestfriend jer..haha..

nak bawa pergi jalan-jalan..berdua sahaja..haha..

makan aiskrim ke,bersenam ke..hahaha...

-sehari lagi dengan geng-geng..yang ni baru ramai-ramai..

pergilah mana-mana..asal SYOK..heheh...

(huhu..sedih pulak bila fikir balik..dah happy-happy..pindah pulak)


kedua...

nak dapatkan camera sony alpha a55...hehe..

teringin sangat...

bak kata abang..."nanti kalau dah habis SPM..sementara tunggu result, buat keje part time..ambik gambar,lepas tu jual, atleast ada income"..ehehehe...

abah...kalau ade rezeki lebih, boleh takkk...ngeh3..

ketiga...

nak dapatkan lesen kereta..

mesti dapatkan lesen kereta sebelum result SPM keluar..

kalau dapat lar..

nak pergi PLKN lagi..aiyaa..

tak pe,tak pe..insyaAllah dapat..

keempat...

dapat result yang cemerlang dalam SPM..

target saya tak la sampai straight A's..

target saya nak dapat lebih dari 6A..insyaAllah..Amiinn..=)

kelima..

masuk IPTA...(bkn IPTS)

tak kisah la mana-mana IPTA..janji masuk...

ambik jurusan apa-apa yang pasal komputer...

program tu program ni...

keenam...

yang ni impian masa hadapan...

nak jadi seorang programmer yang handal dan berbakat..ce wah..hehe...

nanti, kalau kawan-kawan nak buat web ke,game ker, boleh call saya..

korang ada kan nombor saya..hahaha...

diskaun boleh bincang..

tapi free tak blh..

bisnes is bisnes..hahaha..

k..setakat ni itu sahaja..haha..

salam..=)






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...