Ceritera ku..

Sunday, December 19, 2010

Bintulu..Bintulu...

Alhamdulillah...

keluarga saya selamat sampai ke Bintulu hari ni...

mama dan abah guna darat..

kakak,abir, ilah dan saya guna kapal terbang..

Ya Allah!!

dari kecik sampai sekarang saya selalu naik kapal terbang..

tapi perjalanan pergi ke Bintulu hari ini memang mencabar dan mungkin boleh memudaratkan nyawa setiap penumpang..huihh...

saya,ilah n abir dapat bisnes class punya tempat..

dua seat seorang jer duduk..

makanan pun mantap dari ekonomi class..hehe..

dah relax2 lepas makan..

tiba2 diberitahu cuaca kurang baik..

bkn kurang baik lagi, memang tak baik pun...errr...

tiba2..gegaran berlaku..

mula2 gegaran biasa je..

jadi dalam hati cakap..tak de pa2 nih..

tiba2...

saya yang besar nih..boleh terangkat (terloncat) dari kerusi beberapa inci..huihhh...

dah seram daaa...

trus tgk adik2 yang duduk sebelah...risau siot....

semua dah tak btol...

bazilah punya safety belt terbuka sbb nak cuba ketatkan...

Alhamdulillah...

kita orang selamat mendarat...

masa nak turun dari kapal..keadaaan kat ekonomi class..mak ai...macam baru dilanda ribut..

tisu berterbangan..air milo memercik kat semua tempat..

ada seorang nih, dia tgh minum masa cuaca kurang baik..cawan yg dipegangnya terhayun trus percik kat semua tempat..huhhh...dahsyat habis...

bajunnya yang warna pink trus bertukar wana milo..

memang dugaan habis-habisan...

isi perut ni macam nak terkeluar je rasa..dah la baru lepas makan...

dugaan2...

ok..d end..hehe...

salaammm..=)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...