Ceritera ku..

Friday, December 17, 2010

selamat tinggal IPK BADRUDDIN...=')


hari ini..

sejak umur saya 1 hari sampailah 17 tahun lebih...

dengan rasminya kami sekeluarga keluar dari tempat ni..

tempat saya dan adik-beradik membesar..

bergaduh,bermain, dan segalanya..

walaupun tempat ni tak lah se-Gah rumah banglo, setinggi apartmen mewah..

yang best nye..

tempat ni di tengah2 bandaraya kuching..

sekelilingnya dipenuhi dengan kehendak dan keperluan manusia..

nak pergi mana je, semua dekat..

jalan kaki pun tak ade masalah...

kat cni jugak..

kawan2 pernah dtg rumah dengan mengejut..

ada yg pernah tengok saya lari bertempiaran masuk bilik sebab berpakaian yg bkn untuk ditengok kawan..hahahaha...

selepas nih..sudah pasti,dengan izin Allah..

saya akan kembali ke kuching..

tapi tengok tempat ni dari jarak jauh je..=')


dah kosong..


meja belajar ditinggalkan..hehe..


lif yang baru dibuat tahun ni..


kite orang tinggal kat level kedua tertinggi..=)

(aircond natural siot!)..

k..salaamm...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...