Ceritera ku..

Tuesday, January 11, 2011

SaNtai Hujung MiNggu

hai..=)

blog sudah kembali normal..

fuhhh...

alhamdulillah, ada sikiiit kepakaran mengatur web2 nih..hurmm..

lebih kurang 24 jam atur sampai tido lewaaat..hehe..

hari minggu hari tu,nak share gambar yg d'ambik..

tp problm pulak..

sekarang baru dapat..haiyaa..hii...

first..kite org pergi courts..tgk perabot2..manetau insyaAllah beli..hehe..

saya,bazilah dan abir belalak main camera Dslr kat sana sementara mama n abah pergi tgk2 pe sume...

sampai abir terrrrrrbuat something bunyi..macam siren..haha...

tp sume buat de' je...eksen2 main camera lain tek...hehehe...


den..

kite orang jalan2 kat pantai tanjung kidurong..

cun jugak bawak kamera hari tu..

ada ambik beberapa random picture..ngeh3..


pokok kurang air..(rasanya,hehe)


bazilah atur rambut..(kedak azan jak)



tmpt ni kat seberang je..blh jln kaki..tapi tak berani..takut air tiba2 pasang..

naya nanti..hehe..

kalau nak pergi kat tempat batu tu,blh pakai jln yg tmpt budak2 diri kat sampan..



last, pergi pasar..

mama nak beli cabik..hehe..

then,tgk org berlatih main layang2 kat lapangan terbang lama..

secara berkumpulan..

layang2 dia org terbang selariiii je sume...bezz..

tapi tak sempat nak snap..

angin cun2 tak de pulak...

d end..=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...