Ceritera ku..

Friday, January 7, 2011

Spying dengan Abah...=)

pukul 9.00 mlm...

disebabkan mengalami kebosanan..

abah bawak pergi round2 kat pasar bintulu..

abah bawak tempat2 yg dia selalu dengan geng pergi spy orang2 tertentu..

ada beberapa tmpt yg abah tunjuk..

pertama, tempat minah2 n golongan "dua alam"aka pondan berdagang badan..

huihhh..BANYAK!!!!..

yang dah separuh umur pun ada..

nak ambik gambar..tapi mama cakap jangan, silap2 kite pulak yang kene kejar dia org..haha..

lagipun tak ada bawak hp jugak masa tu,kamera lagi la...ngeh3..

tempat kedua, tempat org mabuk2..

dia orang nih.. anak bini ada bagi makan ntah kat rumah..

sengeh2 tak tentu pasal..

tempat kotor pun blasah jugak pakai duduk..

last..abah bawak pergi minum2,rilek2 kat kedai mamak..

saya pun belasahlah murtabak daging satu..

satu je k..haahahah...

n saya nampak nih..

wow...

first time tgk DEKAT2 siot....

tau tak apa nih..

BURUNG...hahaha...

semua burung bertenggek kat wayar elektrik...

sepanjang jalan yg ada wayar elektrik..disitulah dia hinggap..

sape2 yang kurang bernasib baik, dapatlah dia merasa tahi burung kat kepala dia orang

sebagai gel rambut..

kawan abah pernah terkena..

lepas tuh control macho konon nak tutup malu...

ngahahaha....


tak nmpk sangat..guna hp lain..=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...