Ceritera ku..

Friday, February 11, 2011

Gambar & Peristiwa Yang Tidak Dirancang..=)

yeah..hehe..
hari ni saya nak kongsi serba sedikit
tentang gambar-gambar diambil secara random yang mempunyai al-kisah yang 
fakta dan auta..*ye ke*..hehe..
JOM!!!
(tumpukan pada kawasan anak panah,hehe)

FAKTA 1 : pelajar dibelakang saya sedang bergambar dengan rakannya sementara menunggu majlis kecemerlangan Teresian bermula...tetapi wajah rakanya dihadang oleh saya..haha..

AUTA 1 : pelajar dibelakang saya bergambar seorang diri suka-suka untuk mengisi masa keboringan..ngeh3...*ok tak muka aku nih dlm gmbr nih*(pelajar tu cakap)..hehe..
FAKTA 2 : pelajar dibelakang ngantuk dah sebab tunggu majlis tak mula lagi..dah la pergi sekolah awal pagi..hehe..

AUTA 2 : pelajar dibelakang bosan dengan majlis tersebut sampai menguap tak tutup-tutup lagi da mulut nya..ngeh3...

FAKTA 3 : saya memanggil kawan-kawan yang kat belakang suruh tengok kamera. Yang depan kawan jugak, tapi niat memang nak panggil yang kat belakang...hehe..dan Guinevere dan Khiu Pei San automatik syok bila tengok kamera..hehe..

AUTA 3 : memang nak ambik gambar semua orang dalam gambar nih...hahaha...

FAKTA 4 : Samantha cakap, "OMG!!OMG!!Syafiqa!!take my picture!! (bila tengok saya bawak kamera).. saya pun ambik la sebagai kenangan..hehehe..

AUTA 4 : saya memang nak ambik gambar dia..hiii...

FAKTA 5 : "Azreen!!Bial!! Tengok sitok!!!"..n tiba-tiba2 hampir sekelas dengan sporting gilerr datang ramai-ramai nak bergambar jugak..haha...

AUTA 5 : "All of you!! I want to take your picture!!"..dan semua dengan sporting nya ramai-ramai bergambar..ngeh3...


p/s : kalau jadi jurugambar, mungkin kelas 5sc1(2010) senang nak control..sebab hampir semua EXCITED GILERRRRR bila tengok ada orang pegang kamera..tak payah risau nak suruh berkumpul..hahahah...
Jangan marah...sekadar gurauan...ngeh3...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...