Ceritera ku..

Thursday, February 24, 2011

Poster Anti Dadah??..hurmmm..=)

yeah..
ingat lagi tak saya ada buat topeng dengan Ilah??..hehe..
kali ni, saya teman Abir pulak melukis poster anti dadah..
abir mintak tolong..nak lukis apa untuk poster..
mana adil saya buat semua kan, jadi saya buat saya punya, abir buat dia punya..
saya apa lagi..
imaginasi melebihi realiti..bukan main lagi imagine lukis ni laa lukis tu laa..
wah3..macam la diri ni PRO sangat gituh..hahahah...
abir ikut apa yang saya lukis..
saya pun main belasah je laa..haha..
Last-last...
Ya Ampun...
macam tak ada lukis apa2 pun..
hahahahhahaha...
cam-cam tuuuu jerrrrr...ngeh3...
sekurang-kurangnya ada word
"JAUHI DADAH" kannnnnnnn...hahahaha...
kalau ada kakak, memang 100% saya tak tolong buat keje nih..hehe...
maaf la...
aku bukan pelukis profesional..minat pun tak daaa noooo...
hahahahahaha....


p/s : yang merah saya punya, yang hijau abir punya..hahaha...
cantik tak, buruk pun tak..ok la tuuu...hahaha...cam tak de mesej pun..ngeh3..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...