Ceritera ku..

Thursday, March 10, 2011

Ayat-ayat cinta??...Duduk dalam perahu??.. =)

Salam..
wah3...ada lagi kenangan mengusik jiwa nih..hahaha...
tadi tengah sibuk-sibuk cari cd kosong..
e'eh..terjumpa DVD Ayat-ayat cinta laaa..hahaha..
wait!!..bukan saya nak cerita part-part jiwang k..haha..
teringat je zaman cerita nih masih HANGAT di pasaran..sampai sanggup beli DVD original pulak tuh semata-mata nak tengok sangaaaattt cerita nih..
yang paling kelakar nya..Geng datang rumahhhhh..
nak tengok cerita nih aaa(kalau tak silap la, tak berapa ingat jugak,ngeh3)...
ada yang boleh dikatakan angau tengok hero dalam cerita nih..
kalau tak silap saya, FAHRI namanya..ngeh3..
siap teringin nak kahwin dengan dia le pulak..hahahaha....
teringat la pulak flat kat kuching sana..eheheh...
macam-macam yang berlaku..
sape sangka geng-geng sudi datang rumah yang comel tuh..hehe..
bak kata mama, macam duduk dalam perahu..hihi...
ada yang pernah TERJAH saye time tengah syok-syok dibuai mimpi indah pada petang hari..haha...
sampai lintang pukang kelam kabut lari masuk bilik tukar baju yang lebih "sopan"..hahaha...
mentang-mentang sekolah dekat je..tak sampai 1 km..kot..hehe..
sape sangka yang rumah dulu yang comel boleh muat hampir 30 orang geng saya datang makan-makan..(walaupun ada yang terpaksa duduk kat pintu,hii..maaf ye..)
bayangkan..kasut geng-geng kat luar rumah boleh sampai kat jiran sebelah..hahahaha....
yang lagi kesian..kadang-kadang kena kuatkan semangat naik tangga sampai tingkat 9 nih..haha..
sebab lif rosak..ngeh3..
terima kasih ye sudi datang ke bekas rumah saye..hahaha...
rindu arrrrrr....ngeh3...
biar kecil tapi bahagia..wah..haha...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...