Ceritera ku..

Saturday, March 5, 2011

Nak warnakan kening???..boleh??..=)

salam..
huihh..
kering idea tahap dewa nak blog pasal apa..
kesian pulak kat pengunjung yang salu datang jenguk blog saya..hehehe..
buka je..post lama..
maaf la..maklum laa..penganggur tahap GABAN katekan..
ngeh3...
btw..nak share sikit..
tentu korang dah beribu-ribu kali tengok orang yang berambut macam-macam warna kan...
putih,coklat,hijau,kuning, bla bla bla..
pendek cerita semua warna pelangi la..
ada yang bercampur-campur la..hehe..
tapi ikut pemerhatian saya...
ingat!!..pendapat saya saje..
SAYA sahaja, orang lain tak tau la..haha..

kalau kat malaysia nih..senang je nak tau warna asal rambut dia orang..
tengok je kening dia orang warna apa..ehehe..
itu la kesilapan dia orang bila nak warnakan rambut..
konon nya nak ikut artis si polan ni..si polan tu..ngeh3...
nanti tak pasal-pasal, rambut warna merah, kening hitam berseri..hiii..
itu ok lagi..kalau rambut hijau, kening kuning, bibir merah??..
ngeh3..warna lampu trafik..hiii...
mungkin jugak dia orang tahu..mungkin??..tapi biarkan je sebab nak jadikan contoh bila nak warnakan balik rambut ke warna asal..manela tau kan..hehe...
tapi negara lain boleh dikatakan boleh tahan bab2 warna rambut nih..korea??..mungkin..haha..
bagi artis la,kalau orang bese ntah la..hii..
kalau rambut coklat, kening coklat..dannnn...seterusnya...hiii...
ntah2 lepas orang baca post nih..trus hati-hati bila nak warnakan rambut..jangan lupa warnakan kening..
hehe..gurau je..

p/s: semua jangan terasa k..saya merapu je dlm entri ni...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...