Ceritera ku..

Wednesday, March 16, 2011

Suke Nak Ngorat Penakut..

salam..
tepat jam 0230..
saya tengah khusyuk-khusyuk layan you-tube..
lepas tuh bazilah datang minta ajar subjek jawi..
tiba-tiba..
Bazilah : ee!!..Angah!!..Tengok tuu...
Angah : tengok ape??..
Bazilah : tuuuuuuuuu....

wo!!!!!...
besar nye...
besar tapak tangan aku nih..
aduhh..
hahahah...
memandangkan saya ni dengan adik-adik jenis penakut dengan serangga tahap GABAN..
dah meremang bulu tangan dah tengok labah-labah nih..
nak suruh gerak pergi tempat lain ..takut nanti dia pergi kat katil..
silap-silap tak tidur kang kite orang sume..haha..
saye yang tengah layan internet pun dah tergendala daa..dah tak de mood..
mata asyik je tengok "penggoda" tuh..
mulut pun dah asyik nguap..
last-last..
Bazilah tidur dengan abah kat bilik sebelah..
saye dengan abir baring cam biasa tapi mata tetap kat "penggoda" tuh..
dah "hensem" sangat katekan..hahaha...
kat tangan saye siap pegang lampu suluh lagi..
manela tau dia gerak kannnnnn...dapat tengok dia pergi mana.. hahahaha...
tengok punye tengok punye tengok...
akhir nye terlelap jugak mataku...
esok pagi tersedar.."penggoda" tuh dah hilang...
ayoyoyoyoyo..
kat mane dia pergi pun ntah..
mintak-mintak memang dah keluar la dari rumah nih..hiii...

P/s: mungkin korang dah selalu tengok yang lebih besar..tapi saye yang level penakut ni memang gelabah la terus arrr… jumpa lipas lagikan dah kelam kabut satu rumah..ngeh3..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...