Ceritera ku..

Wednesday, March 23, 2011

Syukria....=)


salam..yeah..
malam ni saya berkesempatan meminjam laptop wak syerah untuk update perkembangan terbaru memandangkan kawan-kawan asyik pesan jangan lama sangat biarkan blog berhabuk..ngeh3..*update paling cepat nih,hehe*
sekarang depa dah mai kuching untuk 5 hari setengah..hehehe...
untuk pengembaraan hari pertama saya mai kuching..
jemput la mai singgah blog nih.. "ting"..hihi..
Alhamdulillah saya diberi peluang hadir untuk mengambil keputusan SPM 2010 pada hari ini..hii..
keputusannya...triiiiing...
syukur dan redha..keputusan menunjukkan setakat mana usaha saya selama ini...
yang penting..tak de gagal k...jangan risau..hehe..
*maaf tak de gambar kat dewan sekolah, gementar katekan,hiii*
lepas tuh.. Cik Ikha bawak jalan-jalan...LAGI!!!..sampai rasa lupa motif keluar rumah hari nih..hahaha...
boleh tahan siot..yang penting..
sudah pasti aku adalah orang yang pertama yang perlu DIPASTIKAN untuk berjalan..
Dah GEMUK katekan..hahah...mampuih den..haha..*bulak jak*
  
muka straight A..hii..tahniah!!

lepas tuh..rilek-rilek lu kat rumah Cik Ikha...
waaa...lama tak main basikal..
hari ni dapat main la..syok!!..
syok lagi kalau pakai tracksuit..tak la susah nak gerak..hehehe...
k..jumpa lagi di hari dan waktu yang berbeza..haha...
p/s : ada lagi gambar..tapi mungkin agak private dan untuk menghormati semua pihak..heheh..dan tahniah kepada semua..masih jauh lagi perjalanan…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...