Ceritera ku..

Friday, April 1, 2011

Huaaa!!!..Syafiqa patah Gigi!!..

salam..
Syafiqa punya gigi dipatahkan la..
oleh jururawat kat sekolah..
mula-mula tulis nama kat buku catatan kat klinik..
lepas tuh, nurse siap pesan lagi..
"kalau saya suntik,jangan tidak mau pulak oooooo"..
dan Syafiqa cam blur..angguk je la kepala..
lepas tuh..dia orang pun mulakan operasi mencabut..
tapi tak bagi suntikkan pun..sapu ubat sikit lepas tu cabut..
sakit la juga, tapi tak lama..
abis cite..
tapi minggu depan, kena cabut lagi satu..
sebab gigi Syafiqa tumbuh baru tapi gigi susu belum patah..
jadi agak berterabur, jadi lebih baik cabut awal...hiii...
tengok la cam ner keadaannya untuk minggu depan..hii...
ni lah rupa Syafiqa Ain Bazilah dan giginya..
(bese je sebenarnya,agak terlindung sikit,hehe)
p/s: bukan Syafiqa Ain Alfida..hehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...