Ceritera ku..

Monday, April 25, 2011

Huaaa!!!..Syafiqa patah Gigi!!..*part 2*

salam..yeah..
masih ingat tak aku ada buat entri pasal gigi..*ting*
ada sambungan nya arr secara tidak sengaja..haha...
Pada suatu hari yang indah..angin sepoi-sepoi bahasa..
pokok-pokok berayun nan lembut..wekk..haha..geli..
tengah aku syok-syok depan PC yang entah berapa jam dah..
Bazilah pulak terkial-terkial nak panjat katil bertingkat yang baru ada untuk dia orang..
saya dikecualikan ekk..abis roboh katil tu kang..hahaha..
tiba-tiba....
PANG!!!!!!!....
cun pulak time tuh aku pergi dapur nak ambik cawan...
"angah!!angah!!..tepi lu...ilah nak kumur nih..."..
aik..
apa pasal mau main kumur-kumur nih..
sekali Bazilah buka mulutnya..wulamak..banyak darah oooo...
kiri kanan je..
nak tau apa??..
mesti korang dah dapat teka nih..hahaha...
dua batang giginya patah...hehehe..
bukan 1, tapi 2 siot!!..
dah la stabil..kiri dan kanan patah..haha..
itu semua disebabkan dia terlanggar tiang katil sebab nak cuba panjat katil atas..ngeh3..
padan muka hang..kang dah rongak..
jadi, jumlah gigi Bazilah patah untuk bulan ini sebanyak 3 batang..hahaha..
Alhamdulillah itu gigi susu, kalau gigi kekal kan dah rongak sampai bila-bila..hehe..
k..
d end..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...