Ceritera ku..

Friday, April 15, 2011

Knock..knock..

salam..yeah!!..
korang masih ingat tak dengan motorsikal merah menyala oh kalbuku..haha..
nak tau tak,nak tau tak..
saya tetap nak bagi tau..
saje-saje jerr..hii...
abah balik kerja waktu petang tadi dan tadaa...
"angah!!..tengok ni!!..(sambil tunjuk kunci motorsikal merah menyala oh kalbuku).."..ngeh3...
saya dengan badan yang agak kureng sihat sambil peluk kotak tisu..
like.."waaaaaaaaaa..."..heheheheh..
motorsikal merah menyala ku dah ada kat bintulu laaaa...hehe...
badan dah ada,tapi kepala pulak tertinggal..haha...
helmet pulak tertinggal kat sana..
tapi..tapi..tapi..
heeheheh..
Alhamdulillah..
kat sini ada satu lagi..tapi agak "walaa" sikit..haha..

ape macam Nurul Hazira Zaini dengan entry yang ada mention pasal HELMET...hahah..
nak try yang satu lagi ni punya tak???..ngeh3...
k..
tu je..
semoga anda semua sihat selalu..hehe...

2 comments:

  1. :D senyum saya smpe palak ngga HELMET WALAWEYHHH.
    Ranggi amat!

    ReplyDelete
  2. ahahaha...ranggi amat ya??...
    hehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...