Ceritera ku..

Friday, April 29, 2011

Mari semua!!

salam..yeah..
hari ni mama suruh aku cari nama-nama islam yang baik dari segi sebutan, makna dan semuanya lah..hehe..
dari tadi aku dok mencari nama-nama yang sesuai..
tapi satu pun tak melekat dalam minda..
jadi, aku mohon jasa baik kawan-kawan..hehe..
siapa-siapa yang suka sangat mencari nama untuk bayi dan yang kepala memang kreatif tu..
bolehkan kalau Syafiqa mintak idea sikit-sikit..hehehehehe....
dan yang pasti kalau nama lelaki..
sebutan lebih kurang mesti ada bunyi dekat-dekat dengan nama
IQBAL FARHAN..
dan yang bagi nama perempuan..hendaklah WAJIB letak nama dihadapan,
SYAFIQA ______ atau SYAFIQA AIN _________
hehehe...
*kalau tak,ada yang merajuk nanti,hehe*
sesiapa yang rasa-rasa bermurah hati nak bagi idea boleh tekan 
perkataan "serius" dibawah entri ini dan komen..hehe..
kalau segan, boleh mesej kat saya terus..hehehe...
019*******..hii...
lagipun yang baca blog saya nih memang 90% dari geng saya je pun..hahaha...
terima kasih...

3 comments:

  1. damia-kebijakanan,keberkatan
    munazah-yg berjya
    nabilah-yg cerdik

    ReplyDelete
  2. anon : yeah..i know u..hehe..thx..

    sandra azwan : haha..gambar google je tu..=)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...