Ceritera ku..

Thursday, April 7, 2011

Melepas..=)

salam..
hari ini pergi belajar kereta.. huihh..tersangat panas..membakar kulit..
then..tengah belajar punya belajar punya belajar..
pusing sorang-sorang.. saya pergi la naik bukit..
dah sampai kat atas bukit, dah angkat gear tangan..
relax lu kejap coz panasssss giler..
mata pun melencong tempat lain sambil layan lagu dalam mp4
*volume tahap rendah je,takut tutor panggil,hehe*..
tiba-tiba..terdengar ada orang jerit, orang tu naik bukit jugak..saya toleh la sekejap..
ow..terlepas brek kot..pas tuh, saya buat don't know je..masih lagi relax kejap..haha..
masa saya nak turun, orang tu sempat ter*chu-chu*..
alaa..yang orang lelaki selalu buat tu kalau nak kacau orang tuu..
jadi..saya toleh la sebelah..
perempuan k..haha....agak nya sebaya kot dengan saya..
muka dah merah giler sebab kena panas..
dia sempat hai dan senyum kat saya..
dah la dia senyum meleret..macam dah lama kenal pulak..
saya pun balas la balik..
sepanjang lesson hari ni, kalau bertembung je confirm senyum..
tengok muka pun jenis yang mudah mesra..
jadi, niat saya boleh la buat kawan nih..
memandangkan saya memang tak de kenalan kat bintulu nih..
so tak salah la cari kawan baru..
kan?..kan?..kan?..
jadi, misi saya begini..
ingat nak berkenalan lepas abis lesson..
boleh la jugak buat sembang-sembang kosong kan..
tapi dia dah abis awal pulak.. sedangkan masa kita orang sama..
saya sempat tengok guna cermin sisi je..hahaha...
sekali lagi..nggak ada rezeki punya kawan di bintulu deh..hahaha...
p/s: aku nih macam desperate je cari kawan..hahahaha...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...