Ceritera ku..

Saturday, April 9, 2011

Syafiqa cedera parah ke????..

salam..yeah!!
akhirnya!!..
setelah berminggu menunggu peluang untuk bermain kasut roda kat taman Millenium..
akhirnya ada jugak rezeki hari nih..
syok sampai OOUCHHH!!!!..hehe...

masing-masing dengan gaya tersendiri..ahaha..abir nampak ayu li jak..aku hampeh..haha...
nampak macam saya tengah syok kan...
tapiiii...
lama kelamaan makin laju..
tiba-tiba...
BOOOOOMMMMMMM!!!!!!...
tiba-tiba ada lubang kat depan jalan..
Saya terus hilang kawalan dan terbabas..
TERBABAS k..huhu..
dah la  banyak orang..haha..
tapi Syafiqa tak kisah..ngeh3...
dari muka senyum terus tukar ke mood sedih a.k.a tengah kesakitan..haha..
buku lali dah berdenyut-denyut dah rasa..
last-last...
dapat duduk dan menunggu yang lain sampai puas main..ahahahah..
tajuk entry tak se"hot" cerita sebenar..hehe...
k..
tu je arrr...hehe..
salam..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...