Ceritera ku..

Saturday, April 9, 2011

Zoobi Doobi..

salam..
Untuk pengetahuan semua..
saya tengah dalam proses mengumpul kesemua gambar dan video menjadi satu yang "compact" mengikut peristiwa..haha..(bahasa aku agak pelik pulak)..
nak letak dalam DVD..biar nanti kalau apa-apa jadi kat PC..
kira ada backup la gitu..
jadi..sharing kan bagus..saya share la ngan korang semua..hehe..
tak nak lah cakap sharing is caring..
nanti bak kata Liyana..
"share lelaki boleh la??"..hahahaha...gurau-gurau..
k..
tu je..hii..
p/s: kalau nak tengok,tengok..kalau tak nak,tak pe..kalau dah tengok..sorry arr kalau boring..tak terfikir nak buat video ni satu hiburan yang tersangat kelakar..hahahaha...dan...fokus part rakaman..kalau faham, mungkin agak lucu jugak..hehe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...