Ceritera ku..

Saturday, May 14, 2011

Cucuk sini cucuk sana..

salam..yeah..
penat sungguh hari nih..
aku buat medical check-up kat klinik Bintulu..
fuuulamak!!!..banyak orang siot!!
memandangkan hari ni giliran kanak-kanak buat pemeriksaan..
macam-macam aku tengok ragam dia orang..sampai aku yang naik STRESS..hahaha...*serius2*
dah nama pun banyak orang kann..dah semestinya giliran aku pun lama jugak nak tunggu..
sampai ada kes dengan mak cik nurse yang kira sporting jugak..jumpa lagi dengan aku yang tak pandai nak tutup mulut..haha..
borak la kosong memanjang sambil dia check aku..hehehe..
*malas nak cerita banyak..hehe*
haa..bukan main lagi urusan seri paduka baginda..
tapi masih tunggu 2-3 jam nak sampai giliran aku..haha..
sabo aje laa..
yang ni buat suspen sikit nih..
masa nak cucuk tangan untuk ambik sampel darah..
pegawai perubatan tu tak jumpa aku punya urat tangan..
dah dia cucuk kat satu tempat..tiba-tiba tarik balik jarum..katanya tak jadi..cari tempat lain..
aiyayaya..
cari punya cari..jumpa juga akhirnya urat tangan aku..
tak pasal-pasal dua tempat urat tangan aku bengkak membiru..hehe..
dah ambik sampel darah pe semua..
pergi lagi tempat lain..pergi buat x-ray, cek gigi, jumpa doktor semua..
huhh..dari pukul 8:15pagi sehingga 12:00 tghari baru urusan aku kat klinik selesai..
terus cabut pergi makan..lapar gila tuu..
ada orang yang sama umur dengan aku kot..siap pitam lagi lepas ambik sampel darah sebab tak sarapan..
sempat jugak dia merasa duduk kerusi roda diusung jururawat..ngeh3...
jadi..jangan lupa nak sarapan dulu yaa kalau nak uruskan urusan rasmi..hehehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...