Ceritera ku..

Monday, May 9, 2011

Hari Yang "Panaasss"..

salam..yeah..
hari ini aku mulakan operasi untuk menyelesaikan segala dokumen penting untuk pengesahan dan sebagainya..*belum lagi yang lain*
sebagai orang baru kat bintulu nihhh..seriusssssss....
tempat nih memang susah nak mencari tempat untuk mencetak dokumen..
huuu...aku siap termasuk dalam kedai macam kilang mencetak kertas lagi..haha..
segan siot!!!..
hampir satu jam lebih kita orang dok mencari kedai mencetak..
alhamdulillah..jumpa jugak..
dah settle hal dokumen pe semua..
abang sibuk nak tengok stok kasut baru kat kedai..
apa lagi..
jalan-jalan la aku, abang dan kakak sekitar bintulu sampai petang..hehehe....
yeahh..askar wataniah hampeh..hahaha...
ok..tu je kot..
malas nak cerita panjang..hehehe..
adios!!

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...