Ceritera ku..

Monday, May 9, 2011

Keputusan Rasmi..

salam..yeah..
tentu korang tak nak jadi seperti orang yang boleh kita umpamakan seperti 
"yang dikejar tidak dapat, yang digendong berciciran"..
betol tak??..
dan aku adalah salah seorang calon yang MUNGKIN akan tersenarai dalam gelaran tersebut kalau tidak membuat keputusan yang wajar dan muktamad...
seperti geng-geng aku dan sudah tentu insan-insan sebaya aku yang sudah pasti sedang buat macam-macam persediaan..
tak kisah la yang tengah menunggu keputusan biasiswa la..yang tengah ready2 kelengkapan masuk Universiti atau matriks la..dan macam-macam la..
seperti yang korang tahu..
aku ditawarkan masuk ke UITM dan msti mendaftarkan diri pada
22.05.2011..
dan juga diperintahkan untuk menjalani Program Latihan Khidmat Negara pada 
16.05.2011
huuuuuuuuuuuuuuuu.....
walaupun aku boleh menghadiri PLKN untuk masa yang singkat..
tapi macam-macam kemungkinan yang akan berlaku sama ada dari segi pengangkutan ka, masa ka dan sebagainya..
jadi dengan ini..
saya Syafiqa.A.A..
dengan rasminya..
akan menangguhkan PLKN sehingga tamat pembelajaran di UITM..
*insyaAllah*doakan ya segala urusan saya dipermudahkan*
p/s: dan inilah sebabnya aku tak jadi balik kuching 13 mei nih...insyaAllah aku akan balik pada 20 mei..dan rancanglah masa depan anda dengan baik..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...