Ceritera ku..

Saturday, May 28, 2011

kisah aku di perantauan...part 2..

salam..
22.Mei.2011
orientasi bermula pada waktu petang..
sampai-sampai je kat dewan jubli..kita orang disuruh ambik nombor..
masing-masing dapat nombor lain..
den, for sure kita orang dah agak akan dibahagi kepada kumpulan..
so, aku just "ow..urmm..ok" cam tu..haha..
then, dalam kumpulan..kita orang berkenalan antara satu sama lain..
masing-masing cakap pasal jurusan yang diambik..asal dari mana dan sebagainya.
masa tuh, ada seorang siswi yang agak ringan mulut..
sampai aku tak terlayan pulak soalan dia..hahaha...

tak ada apa-apa sangat malam tu..cuma diberi borang pendaftaran dan kata-kata aluan dari
Sir Awang Fardhilah..
lepas tu bersurai..
tunggu geng kat luar dewan..tengok muka liyana dah masam..haha..
balik terus dulu dengan dia..
ingatkan akan masam dalam jangka masa yang lama..tup2..lepas mandi..terus segar balik muka dia..sempat lagi kacau aku..hahaha..*dushhh*..
mungkin disebabkan sesi dalam kumpulan masing-masing tu yang buat dia sengal sikit..hehe..
dah basuh baju pe sume..kite orang tidur dengan "rakus" nya..haha..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...