Ceritera ku..

Saturday, May 28, 2011

kisah aku di perantauan...part 3..

salam..
23.Mei.2011
bangun pagi pukul 4:30 cam tuh...kami diarahkan untuk pergi ke masjid sebelum azan subuh..
siren akan dibunyikan dan bilik akan diperiksa kalau ada sesiapa yang tak pergi..
huu...jalan dalam keadaan mamai, betul-betul bikin kepala sakit tuu..
pagi pertama subuh..waaa..banyak jugak siswa dan siswi pergi ke masjid..
lepas subuh, dengar tazkirah dan balik bilik lagi..
tak de maknenya nak tidur lagi k..
time ni la orang masing-masing nak cepat sebab takut tak ada bilik mandi..
lepas tu, pergi sarapan dan terus pergi ke dewan jubli sepantas yang boleh..
serius..tak de hari dan masa yang aku tak berpeluh..hahahahahhaha....
basah siottt!!!!

aktiviti hari ini, LDK..kite orang diarahkan untuk membuat penceritaan melalui lagu yang telah diberikan..
dan kumpulan aku iaitu kumpulan 22, mendapat lagu "aku semut merah"..
ayoyo..dah la lagu tu tak rancak..susah pulak nak buat aksi..tapi hentam je la..
tetapi..alhamdulillah..kumpulan kami TAK sempat buat persembahan sebab masa tidak mengizinkan..hehehe...
ada aktiviti yang lain jugak..tapi banyak kepada taklimat yang berkaitan dengan UITM..
dan macam biasa, rutin harian..pergi solat, makan dan sebagainya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...