Ceritera ku..

Saturday, May 28, 2011

kisah aku di perantauan...part 4..

salam..
24.Mei.2011
siswa dan siswi pergi mendaftar secara rasmi...kite orang dibahagi kepada dua bahagian..
kumpulan 1-14 mendaftar pada waktu pagi dan kumpulan 15-25 mendaftar pada waktu petang hingga pukul 4:00 petang...
roomate aku, liyana sorang je yang kene daftar waktu pagi..
jadi, kite orang yang kat dalam bilik masing-masing ambik bahagian mengemas bilik yang dah 40 hari ditinggalkan...fulamak...debu bukan main lagi..
kite orang guna vacuum yang dibawa Zho secara senyap-senyap..hehehe..alhamdulillah tak blackout..hihi..
bilik dah kasi bersih..rehat jap..lepas tu giliran kite orang pulak pergi mendaftar..
lepas daftar..kita orang dibawa pergi keliling kampus ke tempat-tempat yang sepatutnya..haha..
siap pergi berlatih menyanyi lagu UITM DIHATIKU, 1 MALAYSIA dan *satu lagi, saya tak ingat,hehe,sorry*..
dah balik bilik, terus tukar baju sukan..
ada senam seni kat dewan jubli...

sebelum senam seni..hahaha..*apa ta syafiqa ya..eww..geli..haha*

selepas senam seni..hehe..perut ku tetap gemuk..hahahaha..
dah habis senam seni..balik lagi ke bilik..
mandi, makan dan pergi lagi ke dewan..
ada LDK lagi..kali ni kami disuruh membentuk seekor binatang..
kumpulan aku kena haiwan BURUNG UNTA..
dan kami diarahkan untuk menceritakan satu cerita dengan menggunakan isyarat gerak badan sahaja..
jadi..kite orang bahagi kepada dua..
siswa dan siswi..
siswi bergabung ramai-ramai, siswa pun sama..
kononnya,..burung unta jantan dan betina la..haha..
"bercouple"..last-last..alu si jantan mati..hahaha...*pelik*
dan kali ni punya aktiviti..seramai 25 kumpulan yang ada berjaya membuat persembahan..
*tepuk-tepuk support*..hahaha..
dah habis game..
kakak-kakak dan abang-abang PM(pembantu mahasiswa) ajak main "rumput hijau"..
serius!!..lawak siot~!!..hahaha...
lepas tu..balik bilik..wii..
penat katakan..hehehe...
aku dan fariza sempat mengiqamatkan bilik kite orang untuk langkah berjaga-jaga..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...