Ceritera ku..

Saturday, May 28, 2011

kisah aku di perantauan...part 5..

salam..
25.Mei.2011
majlis perasmian untuk UITM cawangan samarahan bersama Profesor Dr. Jamil..
pagi-pagi lepas balik dari masjid..
kita orang berkemas...huuuuuuuuu...
bikin panas tau gara-gara sehelai kain yang terlaaaaalu lembut yang akan dijadikan tudung..
bagi aku, kain tu buat aku hampir hilang sabar..haha..*kalau orang lain,aku tak tahu,hehe*
hampir je nak lambat pergi dewan gara-gara nak atur tudung tu je..
last-last..aku give up dan pakai aje tudung tu setakat apa yang terdaya..ahaha..lomah eden nak pike lagi..

bekas teresian..hehe..

dari kiri..
Syafiqa,Zhofirah,Fariza,Aien,Liyana,Ani..

disebabkan majlis habis sebelum masa yang ditetapkan..
kami dilepaskan untuk balik ke bilik lebih awal...wiiiiii...suka!!!!
aku apa lagi..
sampai bilik terus buka tudung yang lemah gemalai tu dan simpan dalam laci..hahahaha...
dan malam..
aktiviti biasa-biasa je..tak ada yang menarik...
hehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...