Ceritera ku..

Saturday, May 28, 2011

kisah aku di perantauan...part 7*last*..

salam..
27.Mei.2011..
yeah..hari terakhir kami berorientasi..
pagi tu..semua PM naik ke atas pentas..dan ada beberapa PM memberi kata-kata perangsang..
dan kami bersalam-salaman..
hingga tiba giliran ke salah sorang kakak nih..
muka dia memang serius giler sepanjang program berlangsung..susah gilerr nak senyum..
dan pada hari yang terakhir..dia senyum memanjang..hahaha..
time aku salam dan peluk dia..
aku terus cakap yang aku takut tengok dia sebab tu aku tak berani senyum kat dia..
kakak tu pun sambil dia pegang tangan aku, dia cakap kat telinga aku kata-kata perangsang dan suruh aku janji kat dia yang aku akan belajar bersungguh-sungguh..]
mula-mula aku cakap insyaAllah..tapi dia tekankan lagi suaranya suruh aku berjanji..aku pun terus cakap aku janji..huu...
dengan itu, berakhir lah Minggu Destini Siswa selama seminggu..
dan insyaAllah aku akan cuba dapatkan gelaran Dekan dan berjaya suatu hari kelak..
AMIN!!!!!...

dan tiba masa semua orang berpacking nak balik cuti seminggu..
dah kemas semua barang..
aku dan Liyana pun pergi ke Desa Ilmu hantar baju kotor ke Laundry..
*tak larat nak basuh pakai tangan banyak sangat,hehe*
Liyana ajak pergi makan pizza hut..beria-ia sungguh dia nak cia..aku on je..hehe..
kelak cia agik k cik abe sayang..hehehehehe....
serius kenyang beb..sendat perut..hahaha..
terima kasih banyak..hii..
liyana pun balik diambik kakak nya..dan aku pergi mana??..
mana ekk..aku pun pergi membawa diri mencari tempat berteduh..haha..
ceh..sedih sangat la konon nya tuh..haha..tak de la..
aku drive kereta pergi rumah syerah..hehe..dengan tahap keyakinan yang naik turun,aku redah je jalan suka hati aku..hahahha...
dan kisah aku untuk minggu ini sampai disini sahaja..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...