Ceritera ku..

Tuesday, May 3, 2011

Rakus??..=)

salam..yeah!!..
hari ni adalah hari pertama aku nak start ganti puasa..
*ek'eleh..baru nak start, aku dah abis daa*..
maaf la..tahniah kepada anda yang dah habis ganti k..heheh..

dan hari ini, dengan kakak sebagai teman pergi ke beberapa tempat untuk uruskan hal rasmi..
Mula-mula, pergi klinik untuk pemeriksaan kesihatan sebagai persediaan ke PLKN(kalau pergi)..hehe..
bukan main lagi tunjuk jalan, tapi sendiri salah jalan..
huihhh..masih gagal jadi orang bintulu..hehe..
dan keputusan untuk pemeriksaan..
TIADA KEPUTUSAN..(>,<)

Lepas tu, pergi bank..
tetapi urusan dibatalkan atas sebab-sebab tertentu..
last-last, pergi kedai roti je..
waaaaa!!..semua sedap..maklum la lapar semuanya sedap..hehe...
balik rumah tiba-tiba rasa tak sedap hati..
hurmm..bendera jepun tiba-tiba nyanyi lagu kebangsaan pulak..
memang nak bagi aku diet setengah hari je arr ..hahahah..
aku apa lagi, melahap aje la apa yang dah dibeli tadi..hahaha...
d end..
p/s: terima kasih kat kawan-kawan yang sudi bagi idea untuk entri aku yang lepas *ting*..manela tau nama-nama yang akan ditapis dan dipilih tidak lama lagi daripada idea korang..ngeh3..terima kasih..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...