Ceritera ku..

Thursday, May 19, 2011

Sepagi bersama mama..

salam..yeah..
selepas hantar adik pergi sekolah..untuk mengelakkan diri dari ketiduran lagi..
pagi ni, aku teman mama pergi pasar tamu bintulu..
jalan-jalan tengok sayur pe semua..
sebab kalau aku dah tidur balik, memang tersangat la susah nak bangun balik..hehehe..
jalan punya jalan..huii..macam-macam aku tengok kat pasar tamu..
udang batu laa..orang naikkan ikan dari kapal la..itu la..ini laa..
yang paling syok tengok ni arr..hehe...
slurrp..masak kicap sedap kot..hahaha...*eeewwwww*
pe macam??..Hazira Zaini!!.. ok x??..hahahha...
tapi hari ni aku dapat tengok ni je arr..
kalau kebiasaannya..
ada kura-kura la..biawak la..macam-macam yang agak menggelikan la..hahhahah...
mama bukan main lagi.. 
"angah!!..ambik gambar ular tu..masuk blog"..
hahahaha..tapi dia sendiri lari jauh 100 meter..haha..
okeh..tu je..hii..
 p/s: kepada sahabat seperjuangan aku, JuniJulaihi..yang sudah berangkat ke perantauan.. selamat berjuang menuntut ilmu di perantauan..ada rezeki kita jumpa lagi k..hehe..mmmuaahh..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...