Ceritera ku..

Wednesday, May 4, 2011

Zettttttt!!!!!!!!!!!!!

salam..yeah..
sungguh tidak keruan hidup ku buat seketika semasa kedatangan si dia..
masa aku tengah dok khusyuk mesej dengan kawan sambil baca karangan yang dibuat oleh adik aku..
tiba-tiba..
abah buka pintu rumah dan munculnya si dia yang sangat membingitkan telinga..
kalau membingitkan telinga sahaja tak apa la jugak..
yang ni tiba-tiba masuk rumah tanpa dijemput dan mengejutkan 
semua penghuni didalam rumah*tipu..aku dan kakak je,hehe*..
kakak dengan slumber suruh lari dari sofa..aku pun tunduk la atas lantai..
tiba-tiba, disuruh lagi lari masuk bilik..
sebenarnya aku tak tahu lari dari apa..
jadi aku merangkak la cepat-cepat masuk bilik..
dah ahh tanpa sokongan kedua-dua belah tangan sebab sibuk pegang buku dan handset..
dah masuk je bilik..
merah je kepala lutut aku..mana tak merah nya..
badan dah la gemuk,merangkak lagi tuh..hahahahah....
ekau memang suka arr mengejutkan orang..ish3...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...