Ceritera ku..

Thursday, June 23, 2011

Kababoom!!!!

salam..yeah..hehe..
pecah rekod Syafiqa wei..lamak x update..*skrip besa orang pake,hahaha*
hurrmmm...serius busy..
lagi-lagi course aku yang bertukar group minggu ni..
arrgghhh...DUGAAN beb...
macam-macam kes aku dah buat..giler malu..tapi malas nak cerita..haahaha..
ponat eden cerita kan..hahaha..
hari rabu lepas..aku masuk dalam kumpulan baru..
dan lecturer pun orang lain..
mula-mula memang sentap laa sebab beliau agak annoying..hahah..
tapi memandangkan dia mengizinkan kite orang sarapan dulu dalam 15 minit baru masuk kelas..
kira stabil jugak perasaan aku arr..tapi masih Kababoom laa...haha..
pandai-pandai la korang nak fahamkan..hihihihi...
ni antara coursemate aku..tak semua..banyak lagi..hehe..

dan untuk hari pertama aku dan ada beberapa geng yang lain ditukar kumpulan..
pukul 2 petang..time kite orang tengah belajar...
kite orang sempat snap gambar nih..hehehe..
maaf ****(nama rahsia)..hehe..
setidur-tidur dia..dia pandai jawab soalan k..hahah... 
haa..yang ni kes minggu lepas..
masa aku,liyana dan kakak nak pergi makan kat luar..
jalan punya jalan dengan tenangnya di bawah bumbung..
tiba-tiba Liyana terkejut..

oooo...."kawan" Liyana rupanya nak melintas jalan..hahahaha....
pe macam..hensem tak..haha..
ok3..
jumpa lagi..
hehehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...