Ceritera ku..

Friday, July 22, 2011

Ada "urang" ngan kitak ya..Bait-bait!!!

salam..yeah..
aku tengah boring nih dalam bilik sorang2..
dua hari da..hahaha..
keje aku buat assignment, main game, tengok movie...
ulang, ulang dan ulang..hehe..
sampai ada satu malam, Cikgu Yustina chat dengan aku...
siap pesan lagi..
"bait-bait..ada urang ngan kitak ya"..
eee...pa ka..jangan diminta..hahaha...
sekarang tengah melayan game nih..boring katekan..
tapi tak la khusyuk mana...assignment banyak siot..hahaha..
semalam kawan kakak aku bagi cerita nih kat aku..
*aku mintak sebenarnya,hahahaha*
sesiapa yang belum tengok cerita nih..
cuba la tengok..best!!..heheheh...
*ya jak tek mok dipost ktk tek??...*
auk la..haha..
k..salam..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...