Ceritera ku..

Friday, July 22, 2011

Hai Desa Ilmu..nya lagik!!..hahah..

salam..yeah..
plan hari ni nak turun Kuching tak menjadi..
plan hari ini nak pergi rumah Syerah..aku nak jumpa Ameen..hahahaha...
pun tak jadi..
plan nak ikut Liyana tengok Harry Potter..
pun tak jadi..
ini disebabkan beberapa faktor ya..haha..malas eden nak explain..hihihi..
 
last-last..
aku dengan kakak keluar pergi Desa Ilmu je..
aku lapar ni doe..
*bak kata shahima*..hehe..
makanan kat Dewan Makan tak berapa ummphh la waktu cuti nih..hurmm...
 aku dah lama tak makan ikan..rindu pulak dengan ikan..hahaha...
so,kite orang order ikan talapia kali nih..duduk bersila lagi tuh..hii..
sambal nya..huihh..lekat kat tangan "haruman" nya..sakit hidung aku..hahaha..
dah habis makan..apa lagi..balik bilik lagi arr..
nak pergi mana lagi..hahaha..
sian oh!!..
esok tak tau apa plan pulak..kite tengok je k..hehe..
salam!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...