Ceritera ku..

Wednesday, July 20, 2011

Oh Payung!!..haha..

ini payung saya..hahahahah...
salam..yeah..
hehehe...
hari ini tak ada pergi jauh-jauh dari kawasan UITM..hehe..
pagi bangun pukul 8..itupun sebab Noriena sampai..haha..*mun x,masih berdengkur kali,ish3*
niat di hati nak buat assignment akaun dan CSC128..
tapi sempat buat akaun je..hehehe..
Lepas tuh..tengahari dalam pukul 2..
pergi Desa Ilmu sebab nak print barang..
pepatah selalu orang guna..
sediakan payung sebelum hujan..
maka puas lah payung striking aku dibawa pergi jalan-jalan hari nih..heheh...
then, kite orang pergi lunch..
niat nak pergi KFC..
tapi atas ketidaksengajaan aku "mengenjen" Noriena..
kite orang terus corner masuk Pizza Hut..hahaha..
dan berlaku peristiwa yang agak menyampah..hehe..
*tidak meminta keizinan tuan punya diri..jadi aku tak boleh cerita..hehe..*
lepas balik dari Desa Ilmu..
coursemate kite orang, Nazri..nak bagi balik gitar Noriena yang dah diatur balik talinya yang telah rosak oleh tuan nya..hahahaha...
*cuba-cuba faham la*
so..kite orang lepak kejap kat "jambatan" nak pergi ke Blok C..hehe..
mula-mula main slide kat lantai yang licin..sampailah berambik gambar..hahaha...
*loba kali rtok*
aku,tukang ambik gambar dengan "mangsa" pada hari ini..hahaha...
banyak lagi gambar sebenarnya..tapi asyik muka kite orang je..malas pulak eden..hahaha...
Nazri pun datang..macam-macam lagu dia mainkan..
tapi lagu hari raya tiba-tiba aku rasa "ouch"..
nape ekk...hahahahhaha...."emo-emo"..
 p/s: aku rindu dengan geng-geng aku doe..cepat la korang balik kuching...nanti kompom aku peluk-peluk cium-cium korang...hahahahaha....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...