Ceritera ku..

Tuesday, July 5, 2011

PPKP 2011

salam..yeah..
25.jun.2011
semua siswa dan siswi diwajibkan untuk menghadiri kursus PPKP*maaf..lupa nama panjangnya,hehe*..
kite orang dibahagikan secara berkumpulan..
berpuluh jugak arr...
pendek kata..kalau tak hadir..kena repeat balik next sem..hihii...
aku tak banyak cerita sangat pasal peristiwa nih..
cuma nak kongsi beberapa gambar yang aku dapat snap..hehe..
macam-macam aktiviti yang kita orang buat..
dari pembentangan ke menyanyi ke berdebat sampailah buat surat wasiat..ngeh3..
PERINGATAN:
Jangan hairan kalau korang tengok kumpulan aku banyak lelaki..haha..
dalam kumpulan kite orang, hanya 5 orang sahaja perempuan..hii..
kesimpulannya..memang syok hari tu..
sebab semua sporting-sporting..hahaha..
tu je kot..tak dapat panjang-panjang..haha..
sebab library bagi masa 1 jam sahaja..hehe..
adios..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...