Ceritera ku..

Tuesday, July 19, 2011

Yay!!...Dah pasang!!...

Salam..
Yay..Akhirnya..hahaha..
sekian lama tikar kat bilik aku dan geng terdampar dibawah katil..
dengan bangganya dah dibentang dengan gah nya ditempat yang sepatutnya..
hahaha...
berbekalkan sebatang pensil,sebilah gunting dan se apa ek..hahaha..
pembaris KERAMAT Liyana*pinjam liyana aaa*..haha..
T-rule ka namanya??..hahaha...
aku dan kakak jadi "jurukur tikar" kejap dalam bilik,ngeh3
aku dan kakak aku pasang tikar kat seluruh tempat yang bernama lantai..
*eee..pelik da jk ayat aku,hahahaha*
haaaa...Zho..boh lupak cia kakak kamek k..hehe..kmk x da hal..=)
btw, TERjumpa liyana hari ni kat luar kolej..aie ehh..
sempat juak ngelayo ktk dua Wanie ya..hahaha...
k..ya jak tek..hahaha...
p/s: tak dapat tunjuk gambar bilik..tidak memohon keizinan daripada kesemua pihak..hahaha..maaf..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...