Ceritera ku..

Tuesday, July 5, 2011

yeah..aku update blog..hehe..

salam..yeah..
rasa janggal pulak nak menaip nih..ngeh3..
meh..kita imbas kembali apa yang dah aku buat sepanjang aku bergelar siswi..hiii...
24.Jun.2011
aku dicabar oleh kawan ku..tak la dicabar..hahah..
aku diberi pesanan daripada kawan-kawan ku..hahaha...
"Syafiqa..boh ngantuk@tidur gik aaa hari tok"..*heheheh*
aku pun slumber la cakap..
kalau aku tak tidur dia orang kena cia aku SNACK PLATE KFC..hahaha...
dan kelas pun berjalan seperti biasa..
dan dengan "WOOW" nya..aku berjaya tak tertidur dalam kelas..hahaha...
habis kelas je..kita orang pun plan nak balik hostel sebenarnya..
tapi tiba-tiba dengan slumber de' nak keluar pergi Desa Ilmu nak makan KFC..hahaha..
pergi je la..hihihi...
dengan berkat hari jumaat..aku dicia oleh Norshahima (coursemate) sebab aku berjaya tak tidur..
*muka tak malu betul aku nih*..hahahhaah...
 
dari kiri : Pizah,Shahima,Noriena
p/s: Shahima..Thank You!!..hahaha...Norien dan Pizah..teruskan dengan kelawakan ktk org..haha..pa ka...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...