Ceritera ku..

Saturday, August 6, 2011

COMPASS Family Day...

salam...
31.Julai.2011
persatuan course aku, COMPASS buat family day..
hari yang kira syok dan best aku rasa..
pagi-pagi dah kat padang UITM..
kita orang buat sukaneka..
yang pasti..mulakan aktiviti dengan warming up..
mula-mula main game tiup belon sampai pecah pastu lari pergi ambik gula dalam tepung..
huu..dah la aku serba hitam hari tuh..
macam hantu putih la aku lepas game tuh..
gigi jangan cakap laa...memang macam gosok kapur sirih je..hehehe...
haaaa....yang ni kelakar giler..hahaha...
MC salah bagi arahan..
ada ke dia cakap lari pakai kain batik 3 orang..
naik risau la aku dibuatnya..
tau-tau la kan..aku ni bukan jenama model yang serba kurus dan anggun kan..hahaha...
masing-masing cari kawan badan kecik..
last-last..bukan 3 orang sebenarnya..2 orang je la...hahaha...
adzlan dan adnin
 antara coursemate aku..
Comat dan Solehan..
 yang ni main pijak belon..
aku tak join game nih..
part lari-lari ni memang aku lemah sikit la..hehe..
kira dahsyat jugak game nih..ada kawan aku sampai lebam kakinya...
 haa..game klimaks..
main tarik tali..
bayangkan korang kumpulan aku yang keding-keding dan kecik-kecik dapat menang first round..
hehe..tapi first round je la..
yang second round tuu..kalau menang group kite orang memang speechless la aku..hahahah....
tengahari pulak..kite orang ada jamuan kat Dewan Jubli..
meet my coursemate..
Norien,Shahima,Kak Dayah dan Hasnita..
 antara my senior..semua "gila-gila"..hehe..
yang pakai topi tu..
bekas Ketua Program kite orang..hari tu adalah hari terakhir beliau jadi KP kite orang..
*sob..sob*
 music chair...
serius kelakar..
sakit tekak aku bagi sokongan..hehehehehe....
group aku..
dapat tempat kelima..ok arr tu..hahaha..
group yang kalahkan kite orang main tarik tali..hahaha...
naib johan...caya la korang..hehe..
 k..tu je..hehehe...
best-best jugak..tapi hampir seminggu aku menahan kesakitan badan..haha..
dahsyat siot..
adiosa..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...