Ceritera ku..

Monday, August 29, 2011

Jom!!..4 dalam 1..hehe..

salam..yeah..
minta maaf lama tak update..
ramai kawan tanya, sampai kakak pun tanya bila nak update blog..
sorry..hehe..
banyak hal dan masalah,lagi-lagi masalah line internet yang tidak menentu ..hihihi..
disebabkan banyak cerita yang tertunggak..aku cerita sikit-sikit je k..
*takut je ada unsur penambahan,hahaha*
~24.08.2011~
sekali lagi course aku buat jamuan berbuka beramai-beramai..kali nih syok lagi..ramai yang datang..
senior pun ada jugak..tapi kat sebelah sana..sana??..haha..pandai-pandai cari..
kenapa la dah nak habis semester 1 ni baru nak giler-giler sporting..urrghh..hahaha..
*sesetengah orang je faham..ngeh3*...
k..antara gambar yang aku dapat snap..hii..
sorry..tak banyak...

~25.08.2011~
gambar dibawah sekadar hiasan..hiii...

kelas aku habis awal sebab lecturer tak nak mengajar..
dah masuk mode raya kot..haha..
jadi aku keluar dengan kawan jalan-jalan lepas ambik barang kat kampung..
kun fa ya kun..mengatakan bahawa Syafiqa Ain Alfida 
mengalami kemalangan kereta sedikit pada hari itu..hihihih...
habis kereta kancil kite orang siot...
calar,pemek,pecah semua ada..hehe..tapi tak serius lar..
insan dalam kereta masih sihat walafiat..*boh jerak ndah kitak 2*..hii..
tapi itu laa..rm300 melayang untuk bayar ganti rugi kat orang yang aku TERLANGGAR tu..hihi..
sorry Abah..

~27.08.2011~
raya pun tak lama lagi..
family dari bintulu dah sampai kat kuching semalam..
kite orang pergi shopping sikit-sikit..
just nak share gambar..
kite orang menunggu ketibaan abah dan mama yang ketinggalan dibelakang..hehe..
atas faktor-faktor yang tidak dapat dielakkan..hehe..
kesian mama...hii..

ada jak aku yang malas nak naik belakang ya..hahaha..
~28.08.2011~
aku keluar dengan Mas, Rozy dan Aisyah..
jalan-jalan ada kedai gelang..
jadi suka-suka la nak beli untuk adik-beradik..heheheh...simple je..
*apesal aku paling gelap ekk..haha..*

ok..
skill berblog aku berkarat la pulak..huhuhuhu..
sorry arr kalo tak syok baca..hehehe..
nanti aku cuba asah lagi k..haha..pa ka..
k..selamat berpuasa..
p/s:cepatnya masa berlalu..huhu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...