Ceritera ku..

Sunday, August 21, 2011

Zho?Liyana?Syafiqa?..Pooh?Mickey?Angry Birds??..

salam..yeah..
20.Ogos.2011
blok kite orang, Gading 2 buat aktiviti Gotong-Royong serta pertandingan kecil hias menghias..hahaha..
Ya Allah..
hampir 70% orang kat level aku tak sedar tidur ..sampailah dak AJK ketuk pintu kuat-kuat..haha..
punya la terkejut "apes" aku..hahaha...
so..lepas gotong-royong..ada bertanding hias level kecil-kecilan..
kite orang dibagi masa selama satu jam..
dan hasilnya...
level 1B(LEVEL AKU)..
kite orang menang..hahaha..tak sangka sebenarnya...hehe..
LEVEL 2B
LEVEL 3B
LEVEL 4B
LEVEL 5B
maaf Gading 2A..aku tak ambik gambar dia orang punya hiasan..lupa..hehehe...

dan..lepas berbuka..
aku,Liyana dan Zho keboringan..
jadi tanpa dirancang..kite orang pergi Desa Ilmu area Everrise jalan-jalan..
Ya Allah..sungguh menggoda semua barang mainan..ekk..hahaha...
kite orang borong CD Games..kipas kartun, majalah, Tali Nametag,Sticker Notes,Notebook,
Air mineral(yang tersalah beli)..hahaha...
giler siot..habis duit..hahaha...

rasenye tu je kot aku dapat cerita..
tak rasa sangat bulan puasa tahun nih..rasa cepat sangat masa berlalu..
hii...salam..
Selamat berpuasa!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...