Ceritera ku..

Friday, September 2, 2011

Mari Berkonvoi Raya Sakan!!..=)

salam..yeah..
alhamdulillah..cuti ni berjaya pergi beraya bersama dengan geng..
*walaupun tak semua,hehe*
raya ke-3..
pagi-pagi lagi aku dah bergerak ke Kuching pergi ke rumah Ikha..kononnya berkumpul kat sana..haha..
tapi diakhiri dengan Azreen je yang ada..ngeh3..
lepas aku ambik Syerah kat rumah..
terus bergerak ke rumah Azreen..
borak-borak pe sume..pergi ke rumah Ani..
yeah..sesi bergambar ani dan ikha..hehe..
stesen seterusnya ke rumah Hazira*maaf,tak de gambar,hii*
potpetpotpet..
pergi rumah Mia..
tidak membuang masa lagi..
ke rumah Aien pulak..hahaha...
Aien buat pizza..sedap siot!!..
buat la lagi selalu k..hehehe..
dan ke rumah Kiki..
walaupun panas kat luar..
pemandangan cantik harus dinikmati..hahahaha...
ekau ingat tu hotel??...hahahaha...
next..
rumah Qasrina*maaf,x de gambar,hii*
ke rumah Syerah..pastu Juni..
dan..last..rumah Arly..
cun-cun target before maghrib habis jalan..hahaha..
aku dan syerah terus bergerak balik ke kampung..
tapi sebelum tu aku ambik coursemate aku dan beraya kat rumah Norin..
hehe..
semua aku angkut balik kampung beraya..main-main mercun,bunga api bagai...
pukul 11 malam gitu baru habis semua aktiviti aku..hehehe..
total semua rumah kawan yang aku pergi..
12 buah rumah..hehehehehe...
pecah rekod bagi aku siot..
what a day...Syok abis...=)
mood belajar kini sudah menyerang aku..jadi..haha..
rasa bersalah dah nak melanda nih kalau aku tak buka buku..hii..
pengakhir kata dari aku..
SELAMAT HARI RAYA SEMUA!!!..
bergembiralah..
bagi yang tak balik..jangan sedih-sedih..hehe..
p/s:Liyana!!! Juni and the gang kirim salam aih..hehehe...

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...