Ceritera ku..

Wednesday, October 26, 2011

Hobi Terbaru: Bermain Layang-layang..=)

Salam..yeah..
Hari ini tanpa dirancang..
aku,kakak dan shahima pergi main layang-layang kat pantai tanjung batu..ngeh3..
Niat hanya hendak menghantar bekal je pun kat sekolah adik..
Tiba-tiba..bulb kat kepala berlampu..*mwahahahaha*
Lepas hantar bekal adik..
Terus ambik Shahima kat rumah,beli makanan,layang-layang..
Lepas tu terus pecut ke destinasi..hehe..
SYOK!!
Sangat produktif aktiviti kami pada hari ini..=) 
 Kena atur dulu tali..belit-belit je..
Lantak ah..janji tersimpul..mwahahha… 
 Sesi menerbangkan layang-layang..haha..
Angin kejap arah sana,kejap arah sini..
Tapi lama-lama kira dah “pro” la jugak..haha.. 
Yeah!!!..itu diaaaa..hahaha..
Tadi kat atas..sekarang main kat bawah pulak..
Kawasan pasir..lagi syok rupenye..haha.. 
Fokus budak a.k.a kakak aku kat belakang..haha..
Ntah apa2..syok sangat kot main layang-layang..hehe.. 
Spot pelangi..=) 
Yeehaa..
Muka aku pun dah naik hitam sebab main kat sana..
Hahah..tapi tak pe..bez3…hii..
Sempat jugak kite orang memerhatikan helang yang tengah syok terbang kat sekeliling pantai..mwahahaha…
k..tu je..hii..salam..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...