Ceritera ku..

Monday, November 7, 2011

Aktiviti Public Holiday..=)

Salam..yeah..
Hari ni public holiday..jadi kita tak pergi menyamun daa..
*ali baba dan 40 penyamun*..mwahahaha..
Ok..
Hari nih keluar lepak dengan adik-beradik tercinta..wah..haha..
Macam bese..tak da tempat lain nak dituju..pergi main layang-layang la
kat pantai..tetapi..
Keciwa beb..angin tak nak geng ngn kite orang hari nih..(-,-)
Ntah berapa lama cuba nak terbangkan layang-layang masing-masing..
Perrrggghhh..
bikin panas dengan cuaca yang memang panas beb..huhh..
Tiba-tiba abah datang..wahh..
Tolong jugak naikkan layang-layang..tak dapat jugak..
Last2 give up..
Abah pun suruh cuba kat lapangan terbang lama..
Mana tau ada angin..=) 
Waa..alhamdulillah..
Sampai-sampai je terus sambar layang2 masing-masing..
Syok..angin geng dengan kite orang kat sana wei..mwahahaha…
Kite orang main sampai petang..
Masih tak puas sebenarnya sebab tali kite orang tak
panjang sampai ke awan..mwahahaha..*demand*
lepas nih nak beli tali lagi biar layang-layang terbang
sampai langgar burung..haha..*ngegeh*
Haha..
Amani marah kot sebab kacau dia tidur..mwahahaha…
Eee..
X pat nak bercangkung besar gik ka abang..haha..
model kat belakang aku maintain ayu..mwahahahaha...
k..tu je..
seperti biasa..
have a nice day u all..
salam AidilAdha..=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...