Ceritera ku..

Friday, November 18, 2011

Headache!!..Packing!!

Salam..yeah..
Wats up,down,right and left??..hii..
Hurrmm..
Alhamdulillah..
Sepanjang aku diberi rezeki sihat tubuh badan..
dalam 3-4 hari ni aku diserang sakit kepala yang TERAMAT sangat sampai tak larat nak buat apa-apa..
kengkawan yang aku berhubung melalui kemudahan social network pun tak dapat nak layan sangat..
I’m so sorry..
Sakit kepala masih belum pulih sepenuhnya..
Nak kata migraine pun tak jugak..lebih “bingit” lagi..
Pergghh..macam org sewel je aku kalo korang tengok..mwahahahha..
Ok..
So,hari ni last day aku kat bintulu..
Esok,aku dan keluarga akan berangkat pergi ke Samarahan memandangkan Semester aku dah nak mula hari isnin nih..
Harap-harap sakit kepala sembuh sebelum masuk kuliah..
nak tak nak terpaksa jugak packing malam nih..hii..
Huaaa…
Amani dah dua bulan daa..
Nanti dia dah nak 4-5 bulan baru aku dapat jumpa lagi..
Dushh..kompom rindu arrr…=’)
ok..
bagi yang masih bercuti,selamat bercuti..
dan yang on the way nak buka sem baru..
semoga azam sem baru anda tercapai..hehe..
salam..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...