Ceritera ku..

Tuesday, January 24, 2012

niat dah betul dah..hasil nya??..=)

 Salam..yeah..
Dalam pada masa aku tengah update post nih..
Terasa sebak di dada..cewah..hehe..
Bila dapat tahu kemungkinan TIDAK berpeluang keluar berjumpa dengan 
sahabat-sahabat lama yang sudah agak lama tidak bersua yang ingin sangat aku nak jumpa..hii..*sobsob*..
ada saja hal yang menghalang..
apa boleh buat..demi masa depan masing-masing..ngeh3..
Hurrmmm…
ok..ok..takpe..takpe..
Allah maha adil..Dia dah atur yang terbaik untuk semua hamba-Nya..hihi..
balik kepada cerita..
niat hari ini amatlah suci dan murni..hehe..
nak belajar calculus dengan coursemate..*konon*
tapi hasilnya..pergi berjalan-jalan tanpa matlamat..
tsk3..syafiqa..syafiqa..-,-
ahaha..
 Adiibah(tudung putih) driver kite orang pada hari ini..
memandangkan dia teman seperjuangan aku yang disahkan boleh memandu kat jalan raya..
dia agak excited sikit ye nak pergi kemana sahaja..hahaha..
jadi,dia bawak aku dan shimie pergi pantai Permai dok santai-santai kejap..hii..
siap bawak bekal lagi tuh..
masa kat situ..
kerja aku dok gelak je orang yang kene tempias air pantai..habis basah..hehe..
sayangnya aku tak bawak kamera..kalau bawak,mesti aku dah snap dah..
jahat kan aku??...
tak ada niat pun..agak lucu jer..hihi..
kite orang tak lama kat situ..
cuaca pun kurang syok..
len kali nak bawak layang-layang aku la..baru syok..hii..
lepas pergi sana..kite orang round-round kuching yang hampir semua kedai tutup..haha..
last-last..pergi ajelah McD..melahap..
abis melahap..balik..haha..
haa..dan3..
aku belajar pasal nak bawak kereta semi-auto..
*sory la kalau aku je yang lambat cerita k..ngeh3*..
syok jugak semi-auto..main tolak2 je kalau nak tukar gear..ngeh3..
so..feel nya macam bawak kereta auto dan manual..
seimbang2..hahaha...
k..tu je..
sory cerita aku tak bez..mwahahha..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...