Ceritera ku..

Wednesday, May 30, 2012

"kmk jual cornflakes" *excited ker~* haha..

Salam..
Alhamdulillah aku sekeluarga dah sampai kat kota samarahan semalam..
Dan hari ni sudah tentu keluar pergi beli barang dapur memandangkan kat rumah memang tak ada apa-apa bahan untuk dimasukkan ke dalam perut..mwahahaha..*maklumlah dah hampir 2 bulan rumah ditinggalkan*
so..
hari ini kita orang pergi beberapa tempat
*sebenarnya 2 tempat je..haha*..
Beli tu beli nih..
Kebetulan pulak kawan @ mak cik bukan kandung aku*haha*, cik syahirah shazali.. berniaga sementara kat Giant Tabuan Jaya sempena ape ek..aku lupa pulak..pasal buatan malaysia la yang pentingnya..hihi..(maaf makcik..lupak ndah eh..tsk3)..
Aku pergilah singgah sebentar..memandangkan dia nak sangat jumpa adik kecik aku..ngee…
Perkenalkan mak cik aku..*jangan marah aa..hehe*
ibu muda wannabe..mwahahahahaha…
Adik amani..=)
Adik-adik aku ada la borong sikit makanan buatan tangan mak cik nih..
Sedikit cornflakes madu dan seaweed..
Aku terjumpa kawan-kawan sahabat aku yang berniaga jugak yang aku kenal..
aizat,mashamizan dan hariz..
Terkejut aku..masuk je terus muka dia orang..haha..
Tapi aku tak beli apa-apa kerepek pun dari dia orang..jahat kan..mwahahaha…
Tiba-tiba aku terfikir sejenak..
Macam kerut je muka mak cik nih bawak adik aku..
Tak larat eh~~???..
jangan main-main..10 kilo tu~~..
haha..

Friday, May 25, 2012

Pie or Tart..hmm..

Salam..
O yeah..
Semalam punya semalam punya semalam..
Aku cuba buat tart telur untuk suka-suki saja..hehe..
Memandangkan tak ade nak buat apa sementara nak tunggu masa berbuka *suka2 puasa teman adik..ngeh3* 
Yeah..
pertama kali buat..
Memang tart telur aku tak secantik kat bakery..
Tak sesedap tok guru aku punye kot..cik syahirah shazali..
Tak sehebat businesswoman cik farhana suria..mwahahahahahah…
Tapi so far..mendapat pujian daripada ahli keluarga..mwahahahah…
So..3 hari je lagi tinggal cuti aku kat bintulu nih..
Isnin nih aku akan merantau ke kuching..hihi..
Tu je kot..malas nak panjang-panjang..ngeh3..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...