Ceritera ku..

Sunday, September 2, 2012

Ceritaku Apa yang Terdaya 3..=)

last Ramadhan... =)
 aku dah sedaya upaya main pusing-pusing ngan gambar semua nih...
tapi masih jugak tak nak pusing.. aku pun tak tau nak buat macam mana lagi..
korang tengok je la menggunakan apa-apa cara sekalipun k..hahahahaha....
 Budak yang khusyuk dok tengok pororo dalam kereta...
 tak boleh dikacau punnn nyer..
adik, abang aku pergi buat spec baru..
orang kat kedai tuh lukis kartun muka Amani.. =)
geram betul aku gambar semua nih terbalik..
aduyyaiii.... =/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...