Ceritera ku..

Thursday, November 8, 2012

Heart Ache..bluekk..


Hello..its been a long time ha..haha..
beberapa jam lagi result aku untuk semester ni akan keluar..ya Allah.. x sedap perut eh…dan aku akan start merapu.. =)
by the way..esok aku dan keluarga  akan berangkat ke Semenanjung..nak balik kampong ziarah saudara kat sana..bak kata peribahasa, sambil menyelam minum air..kite orang pergi melancong sekali..enjoy and having fun..hoho… 
tapi seperti biasa..mood masih malas nak packing barang..adakah disebabkan terfikirkan pasal result atau memang habit macam tu..haha..sesak nafas..but its ok..saya sudah cuba sehabis baik..hehe..
oh my calculus II..please la pass…saya sayang awak..sebab tu saya tak nak jumpa awak lagi..hahaha…
seriously, janggal ny tulis kat blog nih sebab dah lama sangat aku tinggalkan “buku” aku nih.hahha…

so..apa-apa aktiviti yang aku buat untuk holiday nih aku akan sharekan kat korang k..haha..insyaAllah..jumpa lagi..hehe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...